Remont bloga

Zmieniłem motyw, bo dotychczasowy Koi już mi się opatrzył. Poza tym pole tekstowe było trochę wąskie, a litery odróżniały się od tła nieco czarniejszym odcieniem brązu. Obecny motyw zwie się Sorbet.

Zastanawiałem się nad wieloma innymi, ale co raz to wychodziły jakieś wady:

  • Big Brother ma szerokie pole tekstowe i duże litery, ale tytuł bloga pokazuje zawsze dużymi literami, przez co Κοσμικὴ Καταστροφή nie wygląda tak ładnie, jak tutaj;
  • Cols chyba nie ma panelu bocznego;
  • kilka innych, które sprawdzałem miało za małą czcionkę tak,
    że czytając poprzednią notkę nie wiadomo, który spiritus jest asper, a który lenis.
  • Zmodyfikowałem też blogrolkę dodając nowe kategorie oraz kilka nowych blogów.

    W komentarzach proszę wpisywać skargi i wnioski oraz miasta, które popierają.

    Jedna uwaga do wpisu “Remont bloga

    Dodaj komentarz